Veelgestelde vragen over bedrukking en levertijd.

Snel antwoord op je vragen?

Hulp nodig met het afmaken van uw bestelling, of heeft u gewoon een vraag? We helpen u graag verder. Hieronder staan veelgestelde vragen en antwoorden.

Voor dringende vragen kunt u uiteraard bellen of mailen.

Bedrukkingen

Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?

Bij twijfel over de kwaliteit van het logo kan er altijd gebeld worden naar +31 (0)294773002 of gemaild naar info@tbtb.nl.

Uit welke lettertypen kan ik kiezen om mijn tekst te laten bedrukken?

Teksten kunnen in hoofd- en kleine letters bedrukt worden. Je hebt de keuze uit de volgende standaard lettertypes: Helvetica, Arial, Futura, Myriade, Times New Roman, Garamond, Courier, Comic Sans, Textiel en Mistral. Het is ook mogelijk om je eigen lettertype te gebruiken. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces. Let op! Voor bepaalde artikelen is het soms niet mogelijk een bepaald lettertype te kiezen omdat het resultaat van de bedrukking in combinatie met de kleur van je keuze geen goed resultaat geeft. We zullen je in een dergelijke situatie altijd een ander lettertype adviseren.

Is mijn te bedrukken tekst niet te lang?

Na je bestelling zal onze DTP-studio de bedrukking voorbereiden en o.a. de bedrukkingstests controleren. Je ontvangt van ons altijd eerst een digitale drukproef per e-mail.

Welke opdruk mogelijkheden zijn er?
Decoratie informatie / Bedrukkingsmogelijkheden

Logo Expres is een One stop shop en full-service product decoratie dienst met een compleet assortiment op voorraad. Gelegen in Poznan, Polen, heeft TBTB een 20.000 m² groot gebouw laten bouwen voor onze voorraad en decoratie faciliteiten.

Meer informatie
 
Wat zijn instelkosten?

Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, maar niet als anders vermeld.

Als ik meerdere drukkleuren wil, betaal ik dan extra instelkosten?

De instelkosten worden berekend per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, maar niet als anders vermeld.



Bestelling

Kan ik een afwijkend aantal stuks bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt je gewenste aantal invullen tijdens je bestelling zolang deze voldoet aan het minimum order aantal.

Kan ik een sample van mijn gewenste artikel ontvangen?

Dat kan bij samples brengen we € 10,00 verzend- en/of transportkosten in rekening. Kan ik voor het plaatsen van een bestelling een drukproef krijgen en ben ik dan verplicht de bestelling af te nemen? Het is mogelijk om vooraf een vrijblijvende digitale drukproef te ontvangen. Dit kun je voor ieder artikel aanvragen via de productpagina.

Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per kleur kiezen tijdens het bestelproces. Tijdens stap 1 op de productpagina kun je kiezen voor "Extra variant toevoegen".

Is het mogelijk om verschillende maten textiel te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per maat invullen tijdens het bestelproces. Tijdens stap 1 op de productpagina kun je kiezen voor "Extra variant toevoegen".

Graag wil ik van een merk de heren, dames- en kindershirts bestellen, is dat mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per gewenste shirt noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces.

Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?

Uiteraard is dit mogelijk. Je kunt je gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. We nemen dan contact met je op. Je kunt ons ook direct bellen op ons nummer +31 (0)294 773002

Ik heb mijn bestelling al doorgegeven, kan ik nog wijzigingen doorgeven?

Ja, dat is mogelijk, maar is wel afhankelijk van de fase waarin je bestelling zich bevindt. Je kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen via +31 (0)294 773002. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@tbtb.nl met daarin alle informatie van je bestelling en je gewenste wijzigingen.

Hoe weet ik of mijn order goed geplaatst is?

Na je online bestelling kom je op een bevestigingspagina. Ook ontvang je een bevestiging per e-mail. Uiteraard kun je altijd even bellen naar +31 (0)294 77300

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen via +31 (0)294 773002. Je kunt ook een e-mail sturen naar verkoop@tbtb.nl met daarin alle informatie van je bestelling die je wenst te annuleren.



Bezorging

Kunt u me vertellen wat de levertijd is?

De levertijden staan in aantal werkdagen genoemd. Dit is nadat we precies weten hoe je het bedrukt wilt hebben.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

De bezorger van uw pakket hangt af van de leverancier, dat kan zijn DHL, TNT, FedEx etc.

Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?

Voor een snellere bezorgtijd kunt u ons bellen op: +31 (0)294 773002 en kan er een afspraak gemaakt worden.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?

Neem dan contact met ons op via +31 (0)294 773002 of via het contactformulier.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

We bezorgen zeker naar het buitenland. Bij het bezorgen naar het buitenland moet er wel eerst een prijs besproken berekend worden, dit kan via onze mail info@tbtb.nl of telefonisch: +31 (0)294 773002

Betaal ik verzendkosten?

Zonder verzendkosten is van toepassing bij een order vanaf 100 euro. Bestellingen vanaf € 100,00 worden door ons franco geleverd, op een afleveradres in Nederland. Bij samples brengen we € 10,00 verzend- en/of transportkosten in rekening.

Bij wie kan ik terecht als ik niet tevreden ben over de bezorging?

Neem dan contact met ons op via +31 (0)294 773002 of via het contactformulier.

Ik wil mijn bedrukte producten retourneren. Kan dat?

Wil je een Powerbank, Balpen, sleutelhanger of een ander product met je logo bestellen? Alle producten worden volgens je wensen gemaakt. Door een digitale drukproef. Deze producten hebben geen zichttermijn en kunnen niet geretourneerd worden, maar niet als het product niet overeenkomt met de gemaakte afspraken. Een goedgekeurde drukproef is hierin leidend.

Meer informatie
 


Betaling

Op welke manieren kan ik betalen bij TBTB?

Betalen kan met: iDEAL, Mastercard, Visa of PayPal en natuurlijk bankoverschrijving.

Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?

Bent u nieuw bij TBTB Relatiegeschenken? Dan betaal je eenmalig vooruit. Is dit niet mogelijk of heb je vragen? Neem dan contact met ons op. Bestaande klanten kunnen op rekening betalen, maar vooruit mag natuurlijk ook.

Wat zijn jullie bankgegevens?

Ons bankrekeningnummer van ABN-AMRO is: NL85ABNA0435614002



Uitleg website

Hieronder vindt u een beknopte uitleg over ons bestelproces. Per aanvraag (offerteaanvraag, direct bestellen en sample aanvraag) hebben we een stappenplan uitgeschreven zodat u precies weet hoe we te werk gaan en welke stappen er worden genomen wanneer u een aanvraag plaatst via de website.

Stappenplan – Offerte aanvragen/Bestelling plaatsen

1. Een product zoeken via onze menubalk en/of zoekmachine
2. Productdetails van uw gekozen product bekijken.
3. De prijs van uw aanvraag berekenen op basis van de ingevulde gegevens (hoeveelheid, kleur en opdruk).
4. Op de knop “Offerte aanvragen” of "Bestellen" klikken en wanneer gewenst verder winkelen. Product(en) wordt('t en) in winkelmand geplaatst.
5. Gevraagde gegevens invullen voor registratie (nieuwe klant) of inloggen (bestaande klant).
6. Uw offerte/bestelling plaatsen.

Stappen die we ondernemen na plaatsing van uw offerte

1. Na plaatsing van de offerte ontvangt u direct een ontvangstbevestiging van uw aangevraagde offerte.
2. Binnen 1 werkdag ontvangt u geheel vrijblijvend en kosteloos een offerte van ons, inclusief verzendkosten en BTW.
3. De offerte heeft een geldigheidsdatum van 2 weken. Na goedkeuring van de offerte volgt het bestellingproces.

Stappen die we ondernemen na plaatsing van uw bestelling

1. Na plaatsing van de bestelling ontvangt u direct een ontvangstbevestiging van uw aangevraagde bestelling.
2. Binnen 1 werkdag ontvangt u (na controle op haalbaarheid van de order) een orderbevestiging, inclusief verzendkosten en BTW.
3. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een digitale opzet van het desbetreffende product ter goedkeuring. (Voor onbedrukte bestellingen mag deze stap overgeslagen worden.)
4. Na goedkeuring van de digitale opzet en orderbevestiging dient u de bestelling vooruit te betalen (vooruitbetaling bij eerste order, vervolgorders in overleg op rekening)
5. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling in werking gesteld.
6. Binnen 10 -15 werkdagen ontvangt u de bestelling op het opgegeven afleveradres.

Stappenplan – Sample aanvragen

1. Een product zoeken via onze menubalk en/of zoekmachine.
2. Productdetails van uw gekozen product bekijken.
3. Op de knop “Sample aanvragen”
4. Gevraagde gegevens invullen.
5. Uw sample aanvraag plaatsen. (VERZENDEN)

Stappen die we ondernemen na plaatsing van uw sample aanvraag

1. Na plaatsing van de aanvraag ontvangt u direct een ontvangstbevestiging van uw sample aanvraag.
2. Binnen 1 werkweek ontvangt u de sample op het opgegeven afleveradres.
3. U ontvangt per mail een factuur van de aangevraagde sample.

 

Neem contact met ons op

Error 404