Retourneren? Dat voorkomen we graag!

Ik wil mijn bedrukte producten retourneren. Kan dat?

Wil je een Powerbank, Balpen, sleutelahnger of een ander product met jouw logo bestellen? Alle producten worden volgens jouw wensen gemaakt. Aan de hand van een digitaal drukporoef. Deze producten hebben geen zichttermijn en kunnen niet geretourneerd worden, tenzij het product niet overeenkomt met de gemaakte afspraken. Een goedgekeurd drukporef is hierin leidend.

Ik wil onbedrukte producten retourneren. Kan dat?

Retourneren (herroepingsrecht) – B2B

Bestel je als zakelijke klant, bedrijf, B2B dan gelden de volgende regels ten aanzien van het herroepingsrecht.
TBTB Relatiegeschenken is niet wettelijk verplicht je het herroepingsrecht te bieden, zoals dit geldt voor consumenten (particulieren).
Toch willen wij je de mogelijkheid geven een artikel binnen 3 dagen, zonder opgave van redenen, retour te zenden.

Deze mogelijkheid verstrijkt binnen 3 dagen na de dag:
  • Waarop het artikel in je bezit is
  • Bij meerdere artikelen in één bestelling, die afzonderlijk worden geleverd: waarop je het laatste artikel hebt ontvangen
  • Bij een artikel dat uit verschillende onderdelen bestaat: waarop je het laatste onderdeel hebt ontvangen
Wil je gebruik maken van onze retour mogelijkheid dan is het voldoende om:
  • Een mail te sturen aan info@tbtb.nl
  • U kunt het artikel ook zonder melding vooraf retourneren in dat geval verzoeken wij u een verklaring in te sluiten in uw retour zending.
Je kunt het artikel alleen terug sturen als:
  • Het artikel compleet is
  • Het artikel in de originele staat verkeert
Let op:
  • Bij voorkeur de pakbon of factuur meesturen in de verpakking
  • Aan het retourneren zijn kosten verbonden, deze zijn voor eigen rekening
  • Na ontvangst van je retour bestelling, zullen wij het aanschafbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug storten op je bankrekening. Min verzendkosten van € 10,00 per bestelling.
  • Als je nog openstaande facturen hebt, storten wij niet terug. Maar zullen we het bedrag verrekenen met dit openstaande saldo
Mag ik de producten uitproberen tijdens de bedenktijd?

Natuurlijk. Uitproberen mag, maar in gebruik nemen niet. Net als in een winkel mag je wel een jurk passen, maar het is niet de bedoeling dat je het kledingstuk de hele dag draagt en daarna terugbrengt.

Ik heb verkeerde producten ontvangen. Wat moet ik doen?

Laat het ons even weten, zodat we het kunnen oplossen. Wij halen de producten op en leveren zo snel mogelijk de juiste.

De producten zijn verkeerd bedrukt. Wat moet ik doen?

Voor iedere bedrukking is een digitaal drukporef leidend. Mocht de bedrukking onverhoopt anders zijn dan in het drukvoorbeeld en de artikelen daardoor onbruikbaar zijn, nemen we de producten retour en leveren we de juiste.

Hoe weet ik zeker dat het product goed bedrukt wordt?

Je ontvangt na je bestelling een digitaal drukjporef. Dit voorbeeld is in de door jou opgegeven kleuren. Zo laten we je zien hoe jouw bedrukking wordt. Wil je weten hoe jouw logo staat op een product? Vraag dan vrijblijvend een gratis digitaal drukporef aan.

Wat is een niet-goed-geld-teruggarantie?

Als het product niet bedrukt wordt volgens het door jou goedgekeurde digitale drukporef, maken we de order opnieuw. Als je vooraf betaald hebt en geen herstelorder wenst, wordt het bedrag teruggestort.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Als je akkoord hebt gegeven op het digitale drukporef en de productie is gestart, kan de order niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.

Wat is het maximum van een bedrukkingsoppervlak?

Bij alle producten op onze website vind je de bedrukkingsposities.

Neem contact met ons op

Error 404