Praktijkvoorbeelden (klik op de foto voor een vergroting)

 

De firma Brepols te Kortrijk (België), fabrikant van alle-agendas.nl/ collectie, heeft onlangs een marktonderzoek laten uitvoeren naar de consumentenbehoeften met betrekking tot het gebruik van Agenda's.

Trouwe Gebruikers:
De Blue-Line agenda is een zeer gewaardeerd relatiemedium en ondersteunt perfect uw communicatiebehoeften. Blijvend investeren in relaties is altijd waardevol, maar zeker in moeilijker tijden. En een agenda is altijd aanwezig in de belevingswereld van uw klanten.

Resultaten Marktonderzoek:
Een studie van GfK, die Brepols liet uitvoeren, wijst uit dat 76% van mensen van 18 jaar en ouder dagelijks een papieren agenda gebruikt. En 20% van deze groep heeft er zelfs meer dan 1. Veelal om privé en werk te scheiden, maar ook als centrale agenda binnen het huishouden. Het onderzoek werd gehouden in België en Nederland onder 3.417 personen.
Ook mensen die er een elektronische oplossing naast gebruiken, kunnen zich niet voorstellen zonder papieren agenda te werken.

'De GfK Group is één van de grootste marktonderzoekbureau's ter wereld en gevestigd in meer dan 100 landen.'

Waarom trouw aan de agenda?

  • Een agenda is zeer persoonlijk
  • papier is veilig, het 'crasht' niet
  • een agenda is altijd beschikbaar en bij de hand
  • een agenda werkt snel en makkelijk

Laat tijd in uw voordeel werken:
Voor elke 100 agenda's die u uitgeeft, heeft u meer dan 27.000 contactmomenten per jaar. Rekent u mee: 365 dagen per jaar x 100 agenda's x 76% van uw doelgroep = 27.000. En hoe langer men de agenda gebruikt, hoe waardevoller en persoonlijker deze wordt. De Blue-Line agenda ondersteunt perfect uw communicatiebehoeften.